Världens finaste pojkvän...

Har du någonsin träffat den där söta, snälla o otroligt charmiga bonpojken? Han som väcker dig med pussar, håller om dig innan du somnar o som alltid finns där för dig?
Det har jag:) Han heter Stefan Svensson o han e min pojkvän!

Idag väckte min underbaring mig med frukost på sängen.
Smörgåsar med röra o gurka på, en liten ros o sen fick ja dessutom ett presentkort på 'Strumpan' på 200kr.
'Till en tjej som alltid kämpar o gör sitt bästa'
Min pojkvän e helt underbar o ja älskar honom otroligt mycket!
En extra puss till dig idag älskling,
'cause u make my day!




They say the perfect guy excists only in your dreams..
Well it seems you've walked right out of mine!

Kommentarer
Postat av: sanna

tack!:D

allt är helt ok. själv?

klart vi ska fika nån dag!

jag åker till stockholm nu på måndag, men veckan efter det är jag ledig! =)

2009-07-24 @ 15:58:19
URL: http://buckwheat.blogg.se/
Postat av: sanna

jag åkker ju veckan efter du åker till grekland så vi får ses om en månad då typ:( haha kram

2009-07-24 @ 18:30:09
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0