Duktig flicka som städar sitt rum!

Jo, för det behövdes verkligen! Hahaa, såg ut som helvette! Lägger ut lite bilder längre ner, så får ni se katastrofområdet.. Men nu ere så fint så fint:D

Okej, nu måste ja ju ta o berätta hur det va på AC/DC.. HELT JÄVLA GRYMT! Va nog det bästa ja har o kommer att se i hela mitt liv, ja har fortfarande gåshud! Bästa låten va helt klart 'Highway to Hell' o 'Thunderstruck'! Bilder kommer nog senare:)

När vi väl kom hem ifrån Göteborg så va klockan halv tre... O gissa vem som skulle upp o jobba? Jo, men Malin Blanck så klart! Så det blev knappt tre timmars sömn innan klockan ringde halv sex o det va dags att stiga opp! Segt? Ohja! Men det vare helt klart värt;)
Har ju nu vart min andra dag på jobbet o det e helt okej! Inte världens roligaste kanske, men ja helt okej! Så nu ere väl bara te o köra på för fullt! ;)

Uppkörning imorrn...........
FYFAN, JA KOMMER DÖ!
ja kan köra bil, ja kan köra bil, ja kan köra bil..
Ja kan redan höra mig själv sitta o skaka i bilen o tänka goda tankar medan gubben ja kör upp med undrar vad i helvette det e med den bruden! Hahaa, baaah ajja vi får väl se hur det går, lova o hålla tummarna för mig!

Nu ska ja åka o hämta min pojkvän, Pusspå't!



OBS! Känsliga tittare varnas!




Told u it was bad...





Nu hade ja ändå ränsat bort lite böcker..




Me like......






Men titta så fint det blev trots allt! :D









Ser ni hur mitt golv ser ut? Ja har inte träffat det på länge förstår ni,
men var ju trots allt ett trevligt återseende! ;)




Kommentarer
Postat av: fia

det var ju inte så farligt, du ska se mitt ;) hehe! det kommer gå bra imorgon, de känner jag på mig, ska hålla alla tummar jag har :) PUSS!

2009-06-23 @ 19:47:38
URL: http://sofiapluscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0