Skolavslutning med regn i år igen...

men vafan gör det!? SOMMARLOVET börjar nu! Helt underbart! Nu ska ja bara fixa körkortet o sen kan sommaren få sätta igång på riktigt! Ja e grymt taggad ;)

Imorrn e det skolavslutning, o inga planer har gjorts än! Hahaa, det här 'sista-minuten' tjaffset gör mig galen! Bara min Fia som verkligen pallar med det, för ja får fanemej panik!! Menmen, blir väl röjj vilket som :P
Va på stan med Fian igår iaf o fika o kikade på kläder tes imorrnkväll o det hittades faktiskt! O här e resultatet:



So what do you think? :)
Som ni ser e mitt hår mysteriskt nog inte med på bilden o detta beror på att det e torrt som fan! Men nu har ja köpt hårgrejjer för 300 spänn så nu får det fanemej se te o bli bra!! :P



Sen måste ja ju lägga upp en bild på vår lilla sötsak som vi fått hem nu också, Zätan<3























Nopes, dags för hoppträning me Qulisen snart så byebye för mig! Ses säkerligen imorrn innan utgången;)
Pusspå't

Kommentarer
Postat av: fia

SKITSNYGG är den tunikan :) !!!

och på lördag ska vi ha kul :p

pusspuss!

2009-06-11 @ 17:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0