Maginfluensa.. IGEN!?

Helt seriöst, ja har inte haft maginfluensa sen ja var fem, har inte spytt (bakfylla borträknat) sen ja opererade blindtarmen när ja va tolv, MEN NU! Nu lyckas ja få maginfluensa TVÅ gånger! Helt otroligt, ja tyckte det vart hemskt nog o få skiten en gång! Ja, som ni säkert förstår ligger jag o tycker väldans synd om mig själv! Dessutom har ja grymt tråkigt, börjar bli riktigt rastlös. Men det e bara te o ligga i sängen o sörpla blåbärssoppa.. Inte alltför kul! Sen ere ju sjukt tråkigt att den här skiten ska va så jävla smittsam, ja får ju inte ens träffa älsklingen:'( Urrs o fy! Miss him<3
Va ska man då hitta på en dag som denna då? När man knappt kan röra sig för att en har ont i kroppen o fått spänningshuvudvärk så det skriker om det? Hm, let's se..

Saker som borde göras
- Plugga Kemi
- Plugga Engelska
- Plugga Svenska
- Kolla upp körlektionssaken
- Göra klart för CV:n tes nästa vecka
- Göra iordning på ridkläder
- Städa rummet
- Bädda sängen

Saker som kommer göras
- Se film (troligen se klart Monsters Inc o Eurotrip!)
- Försöka va ute i solen en stund o få lite frisk luft
- Ring älsklingen
- Försöka ÄTA något
- Lyssna igenom musik
- Börja läsa 'Om jag kunde drömma'

Hm, bara ja som ser att saker som borde göras o saker som kommer göra inte riktigt stämmer överens? Hahaa, inge vidare bra detta men vafan ja e sjuk, så nu får ja faktiskt ligga i min säng o göra som ja vill! Får ta tag i verkligheten först när ja blir frisk igen ;)





Puss på världens underbaraste pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0