Morgonpigg!

Fasen va morgonpigg man kan va! Det blir ju bara värre ju! Hahaa, va uppe åtta ida o Stefan va lagom sur för att ja började putta igång honom när klockan inte va mer! Stackarn han får stå ut me mycket!

Igår va vi hos på 65-års kalas som sagt, va jättemysigt o Stefan fick uppleva familjen när den va som bäst;) Hahaa! Vi åt Massa god mat o lekte lite lekar o grejjer:) Myskväll me hela tjocka släkten (på mammas sida)

Idag ere då plugg som gäller.. Som vanligt! Men nu ere bara denna o nästa helg kvar, sen har mina plugghelger ett sjuhelvettes uppehåll! Me like<3 Så då ere ju bara te o ligga i som en liten jävel nu det sista:)
Men klockan elva ida så blire inge plugg för då ska hästarna komma ut i sommarhagen! Ska bli så mysigt, då får ja nämligen min lille älskling rätt över vägen! Då kan ja bara ställa mig på min balkong o kika ut över hagen me alla hästarna:) Kommer bli bäst!! Bilder kommer säkert senare, för här ska fotas! ;)
Hahaa, jaja nu ska ja fortsätta plåga min pojkvän så han kommer upp snart! Eller vänta han kanske blir gladare av lite frukost på sängen.? Ah, vi får väl se om det e "the good girl" eller "the bad girl" som  kryper upp i sängen sen;)

Ha världens bästa SOLIGA dag! För inte en jävel kan väl ha missat det fina vädret som e ida!?
Pusspå't<3




Bild från igårkväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0