Gooo söndagskväll !

Har precis börjat kika på 'Komissarien o Havet - Det du inte ser', någon svensk deckare som går på fyran. Verkar riktigt bra faktiskt! Har även käkat lite kvällsmat, köttbullemacka o te à la Björnbär(; Mysigt detta!
Matchen gick inge vidare idag:/ Men ja e iaf nöjd med min egen insats, kändes som om ja gjorde det ja kunde under omständigheterna o man kan ju bara ta ansvar för sig själv på plan, samtidigt som man försöker tagga o hjälpa de andra e klart:) Men vi kör hårdare nästa match mot Skara iaf!
När vi kom hem satte ja o Hanna igång o gjorde iordning köket, sedan fick ja även städat på mitt rum o bäddat nytt i sängen. Ja älskar nybäddat! Speciellt när det e farmors underbara lakan som hängt ute o självtorkat, mm underbart! E dessutom förbannat gott o ha nystädat inför veckan! Känns skönt o kunna starta fräscht så att säga!
Ne, nu e snart reklampausen slut, så nu ska ja krypa upp hos min pojkvän i soffan o njuta av resten av kvällen! Ha det fint allehops, Pusspå't!


Kommentarer
Postat av: FEBB

ja jag håller helt med dig! och nej gud men tack :Dhoppas du får en underbar måndag sötpaj!!

2009-09-14 @ 09:38:05
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0