Sitter o väntar på pojkvännen..

Stefan e o jobbar, medan ja försöker med historian.. Fy fan va segt:S Dessutom ere skitsvårt så ja har ingen aning om hur ja ska hinna tes fredag? Baah, ajja får väl göra så gott en kan. Imorgon blir lillasyster 16, så då ska det sjungas o greja:D Blir sedan kalas på fredag med släkten o även en eventuell utgång efter förkrök hos mr Apelqvist.. Hahaa, föresten Sofia, ja förstod mycket väl vad du menade med rösten! Hahaa, o ja som trodde att det inte va något? Huh, huh? Kan ju bli en riktigt kul fredagskväll(;





Min sötnos med Ture o kissen<3






Kommentarer
Postat av: fia

hahahahaaha, jaaaa men jag avlider, jag erkänner, jag fick ett infall i skolan idag!!!!!! och det hängde på rösten vill jag lova :)

men vadå? fredag??? rösten?? ska rösten med?

whaaaaaaaaat sluta skräm mig kvinna :)

2009-09-16 @ 17:24:45
URL: http://sofiapluscarlsson.blogg.se/
Postat av: fiaaaaa igen

ööööööh aaaaaa tack malin nu känns allt MYCKET bättre, not!! detta kan ju bli en intressant kväll :P

men ska jonas å dom fortfarande till parketten eller kör dom på bowlingen å stadt som vi vanligt folk :)

2009-09-16 @ 18:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0