All I wanna say is that, they don't really care 'bout us

Ny dag och nya krafter! Gårdagen var verkligen skit, men nu struntar vi i det och tar nya tag!

Klockan är strax innan nie och solen lyser utanför som aldrig förr + att det dessutom är precis vindstilla! Är det inte gott så säg? Tänkte sätta mig ute en sväng när det blivit lite varmare och börja plugga. Det dumma är bara att vi inte har någon särskilt bra "solvägg", så det är alltid ett himlans krångel med vart man ska slå sig ner.. Hm, jaja det är väl ett mindre problem är klart!
I pluggväg är det projektarbete som gäller. Tänkte jag skulle få läst igenom de användbara kapitlena i de hästböckerna jag har hemma (det är en del!) och sedan försöka sammanfatta det lite kort, så jag inte behöver läsa alltför mycket när jag sedan ska sätta ihop allt till en projektarbetesrapport.
Jaja, dags att fånga dagen. Tänkte jag skulle få tag i Fian lite och se om hon är hemma, men verkar som om hon är i skolan.. Får försöka få tag i na senare idag!
NU - MOT SOLEN!


Ge mig sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0