As long as you will be my friend in the end

Måndag, måndag.. Djävulsveckan har börjat.. Fyfan, har så aset mycket att göra att jag inte vet hur det ska gå ihop:/ Menmen, bara att kötta på och göra det bästa av situationen!

En roligare nyhet är att jag var på anställningsintervju idag, på Jula i Skara. Kom in på deras huvudkontor och min första tanke blev, 'Här vill jag jobba'.. Allt var nytt och fräsht och alla där var så trevliga! De verkade ha en asgo stämning och 'min' eventuella avdelning var jättemysig! Tror att jag gjorde bra ifrån mig på intervjun, men man kan ju aldrig vara säker på sånt här.. Kan ju komma någon som passar bättre eller någon som vars pappa jobbar där, eller vad vet jag. Men ah, som mamma sa man kan ju bara åka dit och göra sitt bästa! Så det gjorde jag och nu får jag reda på om jag får anställningen eller inte inom två dagar. Skönt med snabbt besked iaf!

Nej, dags att ta tag i projektarbetet! Hörs väl senare hörrni!


Tänk när man kan sitta och dricka öl på
Café och Bars uteservering igen...
Kärlek!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0