'Cause I'd die if I saw u, die if i didn't see u there

Glööömde ju berätta hur det gick i söndags på tävlingen!! Var så himla trött efteråt så jag måste totalt glömt det:P

Var ju en klubbdressyr på LRK i söndags. Första klassen red jag klockan tio ungefär och det gick inge vidare.. Han var superduktig på framridningen, men sen när vi kom in i ridhuset så blev han jättenervös inför publik, domare, fåglar, speglar och jaa, jag vet inte allt.. Menmen, han gick ju så bra på framridningen iaf tänkte jag! Sedan skulle jag rida min andra klass, men då visade det ju sig att man skulle få vänta i över två timmar. Kände mig inge vidare, hade vart såpass förkyld under helgen, så jag tänkte att äh, vi får vara nöjda med första klassen! Som tur var, så var mamma på sitt envisa jag-tänker-sura-om-jag-inte-får-som-jag-vill-humör och det resulterade i att vi stannade för andra klassen också. Och då ni! Då gick det så jävla bra:D 197p -> 65% och ett poäng under vårt eget satta rekord i LB:2! Var så himla glad och nöjd över att det gått så bra:) Min kille är bäst vad än tränare och specialidrottslärare säger!! I LB:2 klassen var även Mats och Jennifer med och de är ju lite över vår kapacitet med sina ridskolehästar som går i det där ridhuset varje dag + att de har jätteduktiga ryttare på ryggen förstås!! Så tänkte att, ah fick ju bli en fin tredjeplats ändå! Men inte då, visade sig att de bestämde sig för att dela upp ridskole- och privathästar (som de brukar göra om det är mycket folk i klasserna) och det blev en första placering! Slog Lena Mattson med 5 poäng, så hon var ju inte jättelångt efter, men det var så himla kul! Efter all den skit jag fått ta den veckan, så avslutades det med att vi gick och vann!
Min häst vet när han behöver vara som bäst ♥













Kommentarer
Postat av: fia

GRATTIS, görkul :)!!!

2010-04-27 @ 14:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0