'Cause you will still be here tomorrow, but your dreams may not..

Update

Onsdag
En helsickes dag. Började dagen med att hoppa frukosten och dricka två koppar kaffe för att komma igång med engelskan så fort som möjligt. Slutade med att man var helspeedad hela dagen och Johan var nära på att slå ihjäl mig ett par gånger.. Men fick iaf en hel del gjort så det vare väl värt! Åkte och red med Josse på eftermiddagen, vilket gick kanonbra(: På kvällen skulle jag suttit och pluggat på engelskan igen, men så blev det inte. Blev istället te att åka iväg och hämta Jacob och sedan till Simone på förfest och sedan Strand! Himla kul kväll, med gott att dricka och underbart sällskap!

Torsdag
Lätt bakfull, men mycket bestämt på punkten att klara av hela skoldagen! Så iväg klockan åtta för psykologilektion, hål på tre timmar med plugg och sedan engelskalektion. Gick fint med hjälp av ett antal koppar kaffe! På kvällen blev det sedan film med Jacob och elskling och sedan sov jag GÖTT den natten vill jag lova!

Fredag

En enda svenskalektion på hela dagen så fick en härlig sovmorgon där! Efter skolan blev det lunch med Fian och Elin på Wook-House! Sååå gott! Fick även en jättefin present av mina söta vänner som jag lovar ska användas flitigt(; Blev härligt och välbehövligt tjejprat innan det var dags att dra sig hemåt. Tänkte vara snäll och skjutsa hem Elin när vi skulle åka hem, men hon önskade nog att hon aldrig åkt med... Lyckades på något jävla vänster fastna i en, av mig, nyupptäckt fil utanför torngrillen på vägen hem. Jag skulle vilja kalla den Malin-puckots-mittfil!  Låg där ett bra tag då varenda jävel i hela stan verkade påväg hem samtidigt som oss! Var nådigt pinsamt vill jag lova! Hahaa, men tillslut kom vi därifrån och då gick det fort!
På kvällen blev det grillning på Kinnekulle med en härlig skara folk. Blev en riktigt mysig kväll som avslutades hos Oliver, vars schäfer för övrigt fått vaplar. Fyyyyyyyyyy va underbara de var! Helt otroligt! Jag har sagt det förut och jag säger't igen. Det blir helt klart en schäfer för min del när man kommer upp i vuxenfasen då det är dags att skaffa hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0