Happy birthday to meee!

Ute skiner solen och fåglarna kvittrar och man har just blivit ett år äldre. Hahaa, känns lite konstigt att säga! Men jag tycker alltid att det är lite svårt med hur gammal man är när man ska presentera sig. Ni vet typ man träffar någon ute och man börjar ju nästan alltid med: Hej, vad heter du? Och sedan kommer oftast föjldfrågan: Hur gammal är du? Och i säkert en måndad eller två efter att jag fyllt år säger jag att jag är ett år yngre än vad jag egentligen är.. Hahaa, det är så jävla knepigt, menmen sån är jag:P

Har haft en jättebra födelsedag än så länge:) Blev väckt med frukost, tårta och presenter på sängen imorse av familjen! Fick lite av varje, men det allra bästa var nog ett presentkort på 600kr på Body Shop.. Gissa två gånger hur länge det räckte!?
Var i skolan på engelska och fick lite gratulationer, efter det blev det sång i studielandskapet och till sist även i klassrummet. Ah, vad ska man säga? Jag har väldigt söta klasskompisar helt enkelt:)

Nu ska ska jag snart sätta igång och plugga på min födelsedag.. Känns sådär, men tänkte försöka få lite fart på historian och den är inte så tråkig ändå och jag vet att det kommer att kännas riktigt bra att få gjort lite idag:)

Puss på er allihopa och ha en riktigt bra dag, det tänker verkligen jag ha! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0