I'm all about second chanses., Just not for u hun!

Helluuuu!

Började dagen med en tripp till min kära vän Simone som blev systemmyndig idag:D Vi gillar't! Hahaa, åkte dit med två chailatte och lite frukost:) Satt i solen och tjötade i några timmar, men sedan var det dags att ta tag i dagen ordentligt!
Fick in historian i tid, jag vet inte om den blev så bra, men vafan jag orkade inte denna gången! Tar igen det på nästa uppgift istället:P

Senare var jag barnvakt åt busungarna i Gösslunda.. Vi hade en jättemysig dag med pokemon, våfflor, studsmatta och gungor! Kul att ägna lite tid åt sina småkusiner då och då:)
Men innan jag va där, var jag och klippte mig föresten! Eller ah, inte på salong, men hos min moster Ann:) Fick klippt upp det en hel del, så nu är det anna kort.. Menmen, behövde verkligen göra något åt det, har vart såpass trött på't det sista! Så nu, en helrenovering senare, tycker jag att det är lite för kort, men gott och bli av med det slitna iaf!

Nu sitter jag och kikar på The Hills.. Jag känner mig verkligen nostalgisk (heter det så!?) när jag ser på andra säsongen och Brody och Lauren börjar dejta.. Buhu, jag som verkligen tycker att de skulle blivit ihop!


The ultimate couple.?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0