P.S. I LOVE YOU.

Sitter med gråten i halsen fortfarande. Har kikat p.s. i love you och Swank får mig som vanligt att sätta tårkanalerna i rullning.

Jag är kär.
I världens mest underbara, snälla, omtänksamma och söta pojk.
Jag är hans.
Men ibland är jag för dålig på att visa det.
P.s. i love you får mig att tänka på hur det skulle vara om du inte fanns kvar.
Mitt liv skulle sluta.
Pang bom, sista kapitlet skulle avslutas.
Jag kan inte tänka på hur ett liv utan dig skulle se ut.
Halsen stockar sig och jag blir så ledsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Tårar räcker inte till när jag tänker på ett liv utan dig.
Ett liv utan att vakna upp bredvid din varma kropp varje morgon,
utan att du håller om mig innan jag somnar nästa kväll.
Du är mitt allt.
Jag älskar dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0