Sweet dreams are made of these.

Tjoho vänner, Söndag idag! Låg extra länge i sängen imorse med älsklingen och hade en riktig mysmorgon(: Skulle ju klivit upp och påbörjat pluggandet men blev inte riktigt så.. Urrs, skulle börjat plugga igår och jag skulle ha börjat för två timmar sedan nu. Blää, jag suger på att plugga när jag inte är under press! Har projektarbetsinlämning först nästnästa vecka, men då har jag även en avgörande psykologiuppsats att skriva. Så därför hade det ju vart smidigt att få gjort något redan denna helg så man slipper stressa sen. Men inte jag. Nej, då väntar vi tills in i det sista och stressar som helvete då istället! Japp, sådan är man..

Gårkvällen blev himla lyckad! Var hemma hos Marcus vid halv nie tiden och väl där pratade vi skit, spelade pingis, lyssnade på Kom och Eddie Meduza och hade en riktigt go kväll:)


Sweet dreams are made of these, Who am I to disagree?
Travel the worlds and the seven seas, Everybody's is looking for something





Kommentarer
Postat av: fia

sicken fin header du har gumman :) göööööörfin bild på dig där i mitten, så söt så :) Puss!!

2010-04-18 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0