We take the hit and we learn how to fight

Kuul utekväll igår med tjejerna och Erik och Jacob! Började med grillning hos Fian och sedan körde vi bowlingen och stadt:) Bowlingen var som vanligt skitkul, men stadt var helt okej det med fakiskt! Tog faktiskt lite bilder igår, frågan är bara hur bra de är.. Hahaa, men några borde väl kunna få komma upp i em iaf!

Nu ska jag snart iväg och rida med Josse som ringde och väckte mig vid åtta imorse.. Först blir man såpass förbannad och tänker vem faan ringer så här jävla tidigt!? Kom sedan på mig själv att jag ringt henne igår och bett hennne ringa mig.. Hahaa, urrs fyfan:P Menmen, jag behöver komma igång nu på morgonen så det va tur att någon fick upp en!
Nu ska jag hoppa i ridbyxorna, see you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0