When your down and low, do your peter panda daaaans!

Bahaaaaa, nu är det tröttert här hemma i råda.. Ligger i soffan och laddar för pizza och Braveheart med älsklingen!

Idag vart det högskoleprov.. Fyfan, känns som om jag har hjärnsnurr x 1000! Men nu är det över iaf och resultaten skiter jag i, för nu är det gjort! :D
Imorgon blire tävling i Skövde.. Blire till o vara i stallet vid fem imorgon, första start är tio i nio och vi måste nästan vara där en och en halv timme innan + att det tar en timme att åka + att jag ska hinna knoppa och aaah, ni förstår säkert! Så nu laddar vi gärnet!

Gårkvällen var så mysig.. Vi var här hemma med släkten och åt hermanssonlåda -my favourit!! Fick massor av roliga saker, bl.a. en hel del 'flytta-hemifrån-saker'! Men allra bästa presenten fick jag nog ändå av min älskling.. Fick vad han vill kalla The Ultimate Geek Box! En låda FULL med nästan 100 filmer och alla är suuuuperbra! Bara mina favoriter, alltifrån SATC och The Hills till The Notebook! Har jag nämnt vilken underbar pojkvän jag har? <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0