Alla Hjärtans Dag

Idag är det den 14/2 - Alla Hjärtans Dag! :D


Min helg har vart ganska intensvis, därav den dåliga updateringen!
Fredag
Började med lite skola o träning med fia! På kvällen va johan, jakob, marcus o stefan här o kikade lite på film och syndade i chipsskålen!
Lördag
Blev först ridning med simone, ja red Karraz så fick hon rida Qulisen:) Gick jätte bra o vädret var kanon!
Bar sedan av te 'Stolpskottets Fotbollsturnering 2010'! Vi var inge vidare direkt, men hade himla kul! Jag och Palmstedt åkte sedan hem för att duscha och käka lite innan vi drog te bowlingen. Började med att det var vi och resten 60+, men som tur var rättade det till sig efter ett tag:P Avslutade kvällen med ett besök på torngrillen med kebab i pita.
Söndag
Vaknar upp med mina två galningar till kusiner hemma! Så nu sitter vi o kikar på Scooby Doo och mornar oss lite(; Blir ridning med mamman senare och ikväll ska jag umgås med min älskling med resturang- och biobesök!

Hoppas ni får en riktigt mysig dag nu allehopa och att ni väljer och spendera den med dem ni älskar:) Vare sig om ni firar med pojkvänner, vänner eller familj!


Fick en jättesöt spargris kanin, av mamma imorses, hon tycker jag
är så dålig på att hålla iordning på mina småpengar, men nu ska
jag försöka bättra mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0