Imorgon e det dags..

Folk har tjatat i veckor, ja MÅNADER om att de redan har köpt sina balklänningar.. O nu när även fian, min forna vapendragare i denna fråga, gett upp o beställt hem en klänning kände ja att det va dags o slå slag i saken. Så imorgon - Skövde med stefan på balklänningsmission! Känner mig inte jättetagg just nu, men hinner väl förhoppningsvis komma. Låter säkerligen som världens tråkmåns, men grejen e att ja e jättesugen på att leta allt annat inför studenten! Ni vet utspringsklänningen, skor, smycken o alla de där sakerna! Men när det komma till att se mig själv i en balklänning.. Tjaaa, har väl svårt att se den bilden framför mig kan man väl säga!


Just nu ligger jag o mamman framför OS o kikar på damernas störtlopp. Har tänt ljus o även en varm go brasa, så oss går det verkligen ingen nöd på:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0