Keep it real!

Yessss.. Idag har vart en slapp dag. Fast å andra sidan så har ja typ inget o göra! Ska sluta stressa upp mig så fort ja tar en lugn dag o försöka hitta något som ja borde göra! Om sanningen nu ska fram så har ja faktiskt inget o göra. Engelskan e klar, psykologin e klar o historian tänkte ja spara te helgen. Så varför känns det ändå som om ja borde göra något? Hm, kan vara för att man går sista året på natur o det Aldrig har vart så här lugnt.? Aldrig med stort A!?  Menmen, verkar som om det bara e te o vänja sig o tro mig, ja klagar inte!

Jaa, vad har denna slappardag bestått av då? Jo, ja började med att stiga upp o laga pannkakor te frukost te mig o stefan! Mumma.. Inte så nyttigt, men ack så gott! Har sedan gjort lite nytta (med betoning på lite) genom o skicka iväg mitt tal te min lärare för o höra va hon tyckte. Hon tyckte det va bra, så varför ändra på något? La oss sedan o kikade på film o nu ska vi strax börja laga lite mat. Blir ridning senare denna dag också, men annars som sagt Luuugnt(;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0