Snart dags för träning..

Jajjemän, blir fotbollsträning med grabbsen för hela slanten ikväll! Ska bli skitkul:)

Va i trollhättan idag för övrigt, kikade återigen på olika högskoleval. Fasen va svårt det e! Ja tror ju att ja vill läsa jurudik i göteborg, men när jag gick på mässan idag kom jag på att det kanske är affärsjurudik jag vill läsa.. Men om ja ska läsa det så blire te o åka te linköping o det känns ju inge vidare.. Det e långt hemifrån, ja kan ingenting om staden o dessutom så kan ja inte vara tillsammans med min älskling. Ja vet att alla säger att man inte ska bry sig om kärleken när det gäller sin egen framtid i form av utbildning osv, men ja kan ju inte räkna bort det heller! Så e det bara. Stefan skulle aldrig låta mig välja honom före en utbildning, men ja vet inte.. Trots vad alla säger, så känns det ju just nu som om vi kommer vara tillsammans för alltid. Låter säkert töntigt, fast å andra sidan va hände med 'du ska göra det ditt hjärta säger att du ska göra'? Gud va svårt det är.. Menmen, något annat jag kom underfund med när vi va på mässan var att ja nog vill prova på något annat än att studera ett tag, även om det så bara e under ett halvår!

Jaja, nu blev det mycket framtidssnack här, så för att återgå till nutiden så har ja ett mysigt tal i engelskan att skriva klart!
Ha det gott folket!


Allt snack om framtiden makes me go craaaaaaaazy !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0