Totalt insnöade!

Ute blåser o snöar det som bara den! Så nu blire till o kura ihop sig under en filt o ta en riktig mysdag hemma med familjen. Stefan e tyvärr hemma, så får försöka överleva utan honom denna dag:( Kanske lättar på vädret lite senare o då är det ja som sätter mig bakom ratten o far till härjevad! Saknar ju min älskling..
Ska försöka få gjort lite biologi idag, så ja slipper sitta dagen innan provet o stressplugga, då blire ju aldrig någe bra. Men vi får väl se när ja kommer igång med det, just nu måste ja ju se iaf början på OS-sändningen med Kalla o Haag i rutan o sen börjar ju reprisen av Let's dance o jaa, ni hör ju. Kan bli svårt att få in något pluggande i mitt tajta schema;)

Gårkvällen blev himla kul tillslut! Började hos Josse med lite tacopaj o jättegod tårta:) Det hade hon gjort riktigt bra! Blev sedan en sväng till stadt o det va helt ok. Inte det mest folktätaste stället att befinna sig på en fredagskväll, men har man med sig sina goa vänner så kan det ju inte bli annat än bra å andra sidan!

Nej, nu är det dags för min andra kopp citronte för dagen o sedan ska ja försöka ta tag i mig själv denna ovädersdag!


Snöar än mer här idag! Vart ska det sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0