Born in the U.S.A.

Nu är jag i bakartagen igen! Bakar samma bröd som senast,  nämligen grekiskt lantbröd hemma hos familjen Svensson! Skulle egentligen vänta på att Daniel vakna så vi kunde baka ihop, men han sover så länge så jag har tjuvstartat lite;) Just nu väntar jag på att jäsningen ska vara klar, så sitter med mitt citronte och kikar lite på datorn. Just nu känns det som om te på morgonen är ett måste!! Jag är inte levande förrän jag fått i mig mitt te med honung i.. Slem i halsen och tät i näsan som ett as.. Men efter en kopp eller två så är det genast bättre! Vaknade även med en lätt huvudvärk imorse så alvedon fick det bli idag också!

Förutom min bakning så står shopping på schemat idag! Ska ner till stan och hitta en tunika eller en klänning till imorgon, midsommarafton, och tänkte även hitta något nytt spännande nagelack till! Är väldigt inne på lavendellila, men vi får väl se vad vi hittar..
Senare ikväll har älsklingen planerat in någon överaskning, jag har ingen aning om vad han hittat på! Men det lär väl bli spännande, can't wait! :)

Under morgondagen blir det städning hemma i Råda. Ska ha hem lite folk för grillning, bad och fotboll. En väldigt lugn midsommarafton i år, men jag kände att efter studenten och allt däromkring så blir det ganska skönt:)


Down in the shadow of the penitentiary
Out by the gas fires of the refinery
I'm ten years burning down the road
Nowhere to run aint got nowhere to go




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0