Feels good to be back!

Phuu, nu pustar vi ut.. Har överlevt studenten!! Men fan va roligt vi har haft:) Har minnen för livet med mina fina vänner och släkt! De två senaste veckorna har varit kaos och har hittat på så jävla mycket roligt!! Finns tusentals bilder, men jag slänger bara upp ett par stycken.. Har slängt upp närmare 400 kort på facebook, så det får räcka känner jag;) Studentendagen och balen var så himla roliga. Och karnevalen, ölbrännbollen och bonnarundan var också helt oförglömliga.. Ah, man kan väl helt enkelt sammanfatta att jag har haft världens bästa student!!

Men nu börjar det lugna ner sig vänner och, samtidigt som det är väldigt tråkigt, så är det också lite skönt.. Idag ska jag först och främst ut och rida med amanda! Känns som om Qulan tror att jag glömt bort honom totalt:( Så det ska vi ändra på idag! Ikväll planeras en tripp till mormor och morfar för bastubad, kortvisning och allmän avslappning.. Och nästa vecka börjar min två-veckors-semester som jag verkligen ska ta mig tiden att njuta av! Har en att-göra-lista att skriva, men den får vi jobba på senare nu ska jag hoppa i mina ridkläder och ge mig av till stallet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0