Hey my love let's sleep under the stars, just for tonight.

Hellu!
Vädret är underbart ute och jag siktar in mig på en härlig dag ute i solen! Ikväll ska jag ut och käka med brudarna, blir nog roligt. Ska bli kul och höra vad alla har haft för sig, men då är ju det tråkiga bara.. Vad fan har jag haft för mig? :P Hahaa, har ju fan bara legat hemma och gjort ingenting! Menmen, det blir nog roligt iaf:)

Gårkvällen blev riktigt, riktigt bra. Var och hämtade min kompanjon Palmis vid nio-tiden och sedan bar det av ut till Bösshamn med Sidbrant, Jonas, Malin och Oliver! Bastade och badade och hade jättetrevligt:) Blev kvar till halv ett ungefär sedan var det riktigt gott att få komma hem och lägga sig i sin stora, mysiga och framför allt varma säng! Fick en liten påökning av min redan infunna förkylning, men det var det helt klart värt:)
Nu ska jag käka frukost och kolla på O.C!


Thanks for a great night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0