I can feel it comin' in the air tonight.

En underbar helg som tog slut alldeles för fort:( På fredagen hade jag och älsklingen mys här hemma då vi inte setts på.. Ah, länge iaf! Kikade två bra filmer, åt grillat och chips och godis., precis vad vi behövde!
På lördagen var vi i Jönköping hela dagen för dop. Var jättefint och Saga var så söt så:) Var dessutom inne och kikade i Manne och Hannas lägenhet. Blev räätt sugen på att flytta hemifrån! Den var kanonfin och terrassen med den utsikten.. Hahaa, jo men den var helt ok!!
Blev mys även på söndagen, fick inget nyttigt gjort! And i like it!

Idag har vart lite segare nu när älsklingen är tillbaka på jobbet. Har legat ute och solat och läst och dessutom fått gjort iordning i mitt rum. Feels good people! Ska nog gå ner och käka lite snart tror jag.. Ikväll kommer första spekulanten på Qulisen, urrs kommer nog bli bra jobbigt men får hoppas hon är bra. Jaja, bara att bita i det sura äpplet och se till att visa upp min kille från sin bästa sida!
Senare ikväll ser det ut att bli Bösshamn.. Hm, får väl se hur det blir ska hämta upp Palmis iaf så jag klarar väl mig!
Nopes, dags för käk och lite OC
Have a great day out in the sunshine folks!


pic from the prom..



p.s. mitt bröd blev kanon;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0