You will get knocked down, get up again

Tjo, allihopa! Mina lediga dagar går lite segt just nu eftersom jag blivit lite småsjuk.. Blir jättetrött så fort jag ska göra någonting så det känns sådär. Men har iaf fått städat rummet idag, ridet och städat min bil! Det har behövts göra ett bra tag och jag är mäkta stolt över att äntligen fått gjort det:D För övrigt var jag på middag med de nya arbetskollegorna (säger man så.?) på Jula igår. Var supergod mat och tjejerna verkar jättetrevliga. De var ett sammansvetsat gäng, det ska bli väldigt roligt att få jobba med några av dem i sommar!

Imorgon ska jag greja vill jag lova.. Ska baka bröd och göra te! Grekiskt lantbröd à la Malin och rosente.. Eller ah, köpa ingredienserna för teet iaf (de måste få torka ett tag innan de går att använda!) Men bröd ska iaf bakas! Har aldrig bakat bröd tidigare så ska bli riktigt spännande.. På morgonen är det staden dock, är ju nämligen rea på Body Shop och självklart ska vi åka dit! Som kundmedlem får man dessutom vara där tidigare och kika och det säger man ju verkligen inte nej till;) Blir sedan inhandling av ingredienserna och sedan hem för att börja baka! Ska även hinna med sista hoppträningen för Elisabeth på kvällen, får väl se hur morgondagen ska kunna gå ihop!

Nej, nu ska jag läsa ytterligare ett par sidor ur Twilight innan jag ska somna för natten!
Godnatt allesammans, håll tummarna för mitt brödbakande!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0