Första dagen på påsklovet!

Dagen har bestått av en lång sovmorgon med en kopp te och Glamour(; Häärligt! Åkte sedan ner te stallet med Amanda och tänkte rida i skogen.. Men så blev det inte, istället greppade vi varsin skyffel och grep för att skotta bort all jävla snö i paddocken! Så efter två timmars slit hade vi bort en långsida iaf, så nu gick det åtminstonde att rida där! Fick dessutom kramp i både armar och rygg + lite blåsor i händerna på köpet. Men vafan, bra blev det ju! Sen när vi väl skulle ut och rida i vår nyskottade paddock så började det självklart ösregna.. Det kunde man ju räknat ut! Menmen, Qulan gick skitbra iaf, så det kändes bra ändå!

Efter stallet åkte jag och Fian till Henry's för att käka och snacka skit. Veeerkligen välbehövligt i dessa tider må jag säga:P Hahaa, vet inte om vi fick någon rätsida på någonting alls egentligen, men förbannat trevligt hade vi!

Nu väntar jag på att Stefan kommer hit och innan dess funderar jag på att göra ett röjj i mitt rum.. Behövs verkligen egentligen men det är ju så tråååkigt!
Jaja, blir väl film ikväll och bara allmänt mys skulle jag tro:)

Lägger upp bilderna från fredagen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0