Halvsjuk.,

Jaa, förkyld o jävlig har man blivet:/ Urrs o fy va ja tycker synd om mig själv! Nepp, dags för en nytändning!
Var hemma idag, kände mig såpass mörböltat imorse, tät i näsan, ont i halsen o kroppen o dessutom inte ett dugg utvilad.. Vet inte varför, men lyckas alltid drömma så när ja e sjuk. Va väldigt skönt att vakna upp bredvid älsklingen imorse, vill ja lova!
På morgonen tog vi det himla lugnt med lite film o massa te! Åkte sedan hem o red med amanda i skogen. Tänkte stanna hemma först, kände mig inge bra alls, men bestämde mig för o ge mig ut ändå. Va nog bra att ja gjorde det, va skönt o komma ut o lufta sig lite! Qulan va ju dessutom illa tvungen o gå idag då det e hoppträning imorgon, dressyrträning på fredag o sedan tävling på söndag!

Imorgon tänkte ja dra mig iväg till skolan. Har bara psykologilektion vid åtta o slutar elva, så e väl helt okej! Blir nog plugg efter detta o träning på kvällen som sagt:)

Nu sitter ja o mamman o zappar på tv:n. Inte lätt o hitta något bra med ca. 6 kanaler:P Menmen, blir nog lite te o sedan troligtvis säsongsfinalen på första säsongen av gossip girl. Ha en fin kväll gott folk!


Nej Malin lilla, dags för att ta tag i sig själv och tagga om!




Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos :)

2010-03-04 @ 12:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0