Sometimes u just need time

Hellu allesammans, nu sitter jag här framför datorn, Igen!
Simone o Jacob ska snart komma hit och göra mig o Stefan sällskap för kvällen med lite film samt äta lite onyttigt(;

Idag har jag inte fått gjort många knop vill jag lova.. Har mest legat i sängen och myst med älsklingen o sett någon film. Men sådana här dagar behöver man ibland, så är det bara!
Sitter just nu och funderar på om det blir utgång på torsdag.. Har ju inga pengar kvar på kontot, dock fick jag ett litet bidrag av mammsen tidigare idag, men hur ska man använda det..

Braa val -
Lägga pengarna på studentmiddagen den 4/4 och därmed slippa låna av Stefan..
Dååligt val -
Gå ut på torsdag och festa upp hela kalaset!

Jaa, inte lätt alla gånger;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0