American woman, stay away from me. American woman, mama let be me.

Tisdag och ledig! Ute skiner solen titt som tätt, men något riktigt solarväder är det inte.. Springer ändå omkring i min nya bikini och lägger mig ute när molnen väljer att skilja på sig:P Hahaa, ja man ska ta vara på solen när den väl tittar fram!!

Ska åka och hämta Stefan om en stund när han slutar och tänkte även kika in en sväng på solariet (jaa, så mycket sol är det ju inte ute ändå nu när jag tänker efter;) och även lämna tillbaka högen av låneböcker jag haft hemma ett bra tag nu, trots att jag varit klar med arbetena jag behövde dem till är inlämnade för länge sen.. Jodå, ALLTID sista minuter, jajjemän..

I em blire träning för Katarina och sedan mys med pojken ikväll:)
Nu ska jag fortsätta att tare lugnt idag med läsandet av lite bloggar och kanske avsluta min biologi b kurs.. Ha det fint människor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0