And I'm gonna do bad things to you..

Jag blir så arg på vädret nu:/ När jag går upp (typ halv åtta eftersom alla människor ska in och röjja i mitt rum just när jag har sovmorgon!) så är det riktigt kanonväder! Solen skiner och det är precis vindstilla. Men sedan efter att man käkat frukost, vaknat till och taggat igång på en riktigt härlig solardag, vad tror ni händer? JO, solen går i moln och det blir inget solande där inte.. Fy, vad tråkigt. Kan det inte bara vara en riktigt bra väderdag snart då det är sol HELA dagen? Skulle vara underbart om ni frågar mig!

Igår var jag och mamma på muskelpass på friskis och svettis. Blev smått medtvingad, men det var riktigt kul faktist. Det tråkiga är bara att mamma tränat i ungefär fem år, från och till, oftast tre pass i veckan och därmed är rätt vältränad (för att vara mamma). Så när vi kommer in dit och ska välja vikter;
- Jaa, Malin du får nog ta liite lättare än mig nu såhär första gången!
Hahaa, jo tjenare att jag gjorde! Körde på med samma vikter som mamma hela passet igenom och det har resulterat i en sjuhelvetes träningsvärk (som jag naturligtvis inte erkände för mamsen..) Men får väl lov och erkänna att det var rätt kul och att mamma troligtvis är ett par snäpp mer vältränad än vad jag är;)


Lilla mamsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0