California here we come, right back where we started from

Jag mår så bra just nu så det är sjukt.. Tror att det är första idag jag verkligen förstod att vi ska ta studenten om bara någon vecka.. Jag vaknade och fick syn på min studentmösssa, klev över en stensovande Stefan, tog på mig mössan och för första gången kände jag mig verkligen som en student. Sitter dessutom just nu i klasströjan, iof Stefans, men ändå. Det är helt otroligt; Malin, student 2010.

I övrigt sitter jag i soffan, tittar på OC och dricker vatten och äter solrosfrön.. Borde försöka pallra mig upp och göra iordning lite frukost, meen får nog bli lite senare när jag tänker efter;)
Hade en riktig kanonkväll igår med goa folk, stannade hos richard hela kvällen och avslutade med torngrillen! Kommer bilder senare.


Sweeet dude!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0