How can I fall inlove without you.?

Haft världens bästa dag idag! Började med att göra mitt sista prov någonsin och det gick skitbra:) Åkte sedan till Birgers med marie, birger och stefan för att prova årets första kulglass! Mycket, mycket gott och solen sken som bara den på oss när vi satt där utanför och smaskade på. Åkte sedan hem till stefans mormor och morfar och spenderade hela eftermiddagen i solen.. Hej solbränna, Öhjaa men vafan får väl hoppas att det blir brunt snart! Nu sitter jag och kikar The Hill och bara njuter av att vara jag just nu.. Har nästan inget kvar i skolan, solen lyser och sommaren är snart här, jag har, trots att jag va jävligt besviken i helgen, nu fått reda på vilka som är mina riktigt riktiga vänner och insett att de är värda allt. Jag tänker skiter i de andra och satsa mer på mina riktiga vänner som gång på gång visar att de är där för mig. De betyder allt och de andra bleknar bort totalt i jämförelse. Dags att inse att vissa växer man helt enkelt ifrån medan andra verkligen består.. ♥


It's not time to make a change
Just relax, take it easy
You're still young, that's your fault
There's so much you have to know




Kommentarer
Postat av: fia

sjukt söt bild !!!

2010-05-03 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0