I don't wanna be anything other than me

Ledig idag och dessutom inga prov i närheten! Underbart mina vänner, underbart!

Har nu på morgonkvisten kikat på Bride Wars och Jane Austin bookclub! Låg sedan ute och sola en sväng med nya nummret av VR innan solen gick i moln. Nu sitter jag och funderar på att sätta på ytterligare en riktig tjejfilm innan solen bestämmer sig för att titta fram nästa gång:) Har en riktigt skön förmiddag för mig själv med andra ord och jag gillar't oerhört mycket!!

Igårkväll kom Jacob hit en sväng och det allra första vi blev tvugna att göra var att byta däck på hans pappas nya bil.. Var riktigt lärorikt må jag säga, jag fick verkligen bevisat att hantverkare som Jacob inte kan ett skvatt om bilar! Jaa, så nu vet vi det;) Hahaa
Blev sedan korv- och hamburgegrillning och ett par öl till det:) Blev en riktigt mysig kväll och när älsklingen kom hit efter att ha vart och jobbat en sväng var den fulländad! Som sagt, just nu är allt såå bra:D

Nej, tillbaka till min egen lilla värld av samlingen töntiga tjejfilmer, tidningar och solning! Ska dessutom ladda inför dressyrträning ikväll! You all have a great one :)


Trevligt besök av mr. Törnqvist igårkväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0