I'm in miami bitch

Hellu folk. Lördag idag och är riktigt seg! Jag och stefan tog oss en riktigt lång sovmorgon och nu har vi precis käkat lite frukost. Känner mig helt ok efter igårkväll, ingen bakfylla här inte och det tackar vi för!

Blev en riktig girl-power-kväll igår:) Var himla roligt, länge sen jag var ute med mina tjejer! Blev stadt på kvällen (jaa, det blev det till slut i alla fall, FAST jag sa att jag absolut inte skulle dit) och det var bra mycket bättre än väntat! Var mycket folk och billigt inträde, det gillar vi! Kvällen avslutades med en fläskläpp, tack igen Alex:P

Nu ska jag kika lite på tv och läsa bloggar, sen är det historia-plugg, ridning och ikväll kan det komma att bli traktor-pulling! Ha en bra dag hörrni!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0