Now all our memories are hunted..

God morgon!!
Sitter och gottar mig i sängen med en riktigt go och slapp sovmorgon:) Har kollat fejjan, lite bloggar, tävlingar, inredning, lägenheter i gbg, mm.. Det är så skönt att få ligga och bara kolla runt samtidigt som man har riktig kanonmusik i öronen! Love it!

Fick mitt anställningsbrev från Jula igår, jag kan knappt fatta det! Det ska bli så himla roligt att jobba där i sommar, jag är görtaggad! Tiderna är 8-17 så det blir inte mycket fritid då det tar en halvtimme till Skara dessutom, men det gör mig inget. Jag är så glad att jag nu VET att jag inte kommer behöva sitta hela sommaren och stirra in i väggen. Tro mig, det hade tagit livet av mig!!

Händer inte överdrivet mycket idag, ska ut och rida med amanda vid tolv-tiden, sedan ska det tränas inför fotbollscupen den 14 maj med gubbsen! Ska bli kul, hoppas inte det regnar alltför mycket på oss bara.. Under kvällen blire nog återigen lugnt, funderade på strand men kom fram till att jag faktiskt inte känner för't. Blev så himla besviken igår (igen!) när folk är så tråkiga och småaktiga.. Urrs, jag känner bara för att umgås med min underbara pojkvän och våra kompisar så kan de andra dra dit pepparn växer..

Nej, nu ska jag kika ett avsnitt vampire diaries medan jag tar mig lite frukost. Ha en fin lördag vänner:)


Saknar't allt ibland vill jag lova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0