Sitting in the dark and listen to you; Oh dear, how do I do.?

ÖSREGNAR just nu ute.. Fy fan va tråkigt det är.. Urrs och fy inte alls roligt!! Skulle ut o springa med jacob, men det fick ställas in.. Taggar som fan inför träningen imorgon istället, helt klart!

Sitter och pratar med josse just nu, den lilla skiten ska ut ikväll.. Hihi, fasen vad sugen jag blev:P Ska ta en riktig funderare på det, skulle va rätt kul!
Men först och främst ska jag vara barnvakt! Ska bli mysigt som vanligt och jag är verkligen i sjukt behov av pengar! Så vi får väl se om allt bränns ikväll eller ifall jag faktiskt kan behålla pengarna i fickan en dag iaf.. ;P

Johan Glans på förkväll idag. I LOVE HIM! Hahaa, den bleka skåningen vet verkligen vad humor ska handla om, helt klart!


Hm, klackarna i taket ikväll.. Eller..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0