Who's gonna be there to pick up the pieces of my heart?

Ojojojoj, nu är man schteeekhet i ansiktet.. Har lyckats bränna mig igen! Jaja, så länge jag inte börjar fjälla så är jag nöjd *peppar, peppar! Ska alldeles strax ner till stallet för o rida en tur med amanda. Träningen för Katarina igår gick riktigt bra, han tar den förvända galoppen bättre och bättre! Skänkelvikningarna var jobbigare, men de ska vi bara träna på mer så får vi hoppas att de börjar sitta snart! Blir en skogstur för mannen idag, han tycker det är bra tråkigt att gå på banan, så försöker att inte göra det två dagar i rad för hans skull(:

Längtar tills imorgon.. Då är det shopping i Skövde med Fian som gäller. Har inte haft en riktig shoppingdag på jag vet inte hur länge! Är verkligen dags nu! Sitter även och planerar upp inför fotbollsträningen på fredag och eventuell grillning med laget efteråt. Blir nog kanon, får hoppas att så många som möjligt kan komma bara annars blire ju inte samma sak:)

Nej, dags för stallet och sen blire förhoppningsvis tidigt i säng! Har haft en såpass jobbig dag, med många svettiga soltimmar, urrs urrs! ;) Hahaa, hare så länge folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0