I would have killed you if you hadn't come home

Jag är såpass seg idag.. Har varit ute med Zäta och ska ut och rida under dagen, men här hemma får jag inget gjort! Har ingen inspiration till någonting idag..

Igår åkte jag hem till Lina på eftermiddagen och bakade äpplepaj:) Var meningen att jag och Stefan skulle åkt och köpt kamera igår och sedan firat att Lina och Jacob flyttat ihop! Men så blev det inte. Stefan satt i bilkö i tre timmar pga att snökaoset. Och vad ännu värre var, hans mobil dog! Så vi hade ingen aning om vad vi skulle göra, men sedan klampade han ju som sagt in i alla fall, tre timmar senare. Urrs, riktigt obehagligt med den här snön på det viset. I övrigt älskar jag den, men inte i bilen dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0