Mornings I love

Börjar dagen med en storstädning av rummet, plockat iordning, dammat, damsuget och våttorkat golvet! Härlig början, är nu mäkta stolt! Blev sedan frukost framför SATC med en kopp grönt te och macka. Ute är det storm och jag börjar bli lite nervös inför att åka till jobbet. Vinterdäcken åker på först imorgon hos Jocke, så nu får man köra på sommardäcken i denna stormen till Skara.. Urrs, får köra superlångsamt, men som tur är har älsklingen bränt den nya The Script-skivan till mig som jag kan ha i bilen:) Yej!
Åh, vad jag längtar tills vi åker och köper vår nya kamera ikväll.. Ska bli superkul!!




Var och köpte denna fina ljushållaren igår och var sedan och plockade lite granris och kottar i skogen med Zäta.
Jag vet att det är lite tidigt att börja med julpynt, men i och med att jag och Stefan inte är
hemma de första två veckorna så får vi helt enkelt tjuvstarta lite(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0