Autumn

Höstens tråkiga sida visar sig idag. Regnet öser ner och det är riktigt mörkt och trist ute. Men eftersom jag är en utav dem som tycker om hösten så gör jag en stor kopp lavendelte, tänder lite ljus och kryper upp i soffan och njuter av ovädret utanför..
Snart är det frukost framför ett avsnitt av SATC, sedan blire högskoleprov. Ska även försöka klämma in en promenad med Zäta mellan skurarna och även påbörja mitt nya projekt.. Nu ska jag göra te igen och denna gången tänkte jag prova att göra citruste! Jag älskar citronte så tänkte att om man köper tio stycken citroner, torkar dem och sedan blandar ihop med mitt gröna favoritte så borde det väl bli bra? Man måste ju testa i alla fall! Men sedan tänkte jag även att, varför kan man inte slänga i lite apelsin också? Det hade jag ju i mitt första te så det borde väl funka? Och varför inte slängs i lite lime också när vi ändå är igång? Hm, jag tänkte att jag åker ner och köper diverse citrusfrukter och torkar dem, sedan får jag helt enkelt testa mig fram till vad som blir bra:):)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0