I'm so happy I'm so glad that I met you

Tisdag - Heldag på Jula! Har varit riktigt, extremt seg idag och är glad över att vara hemma. Väldigt glad faktiskt! Ska snart iväg och ha lektion för Julia (tävling på Prästgården imorgon) och efter det är det dags för spinning med mami. Och nu är jag äntligen nöjd med mitt hår. Seriöst vill ni komma till en DUKTIG frisör så besök Kopparsalongen i Lidköping och fråga efter Katrin. Detta är inte första gången hon får rädda mitt hår från total katastrof! Men som sagt är nu jättenöjd och glad i alla fall, ska försöka få upp en bild på underverket;).

Syndade lite igår föresten.. Blev lite smått och gott från B.S. + lavendel och grönt te som jag blandat ihop i en ny burk + ny mascara.. Hihi, ibland får man faktiskt ge efter right girls??


PS. Min solbrända vännina i Turkland få hemskt gärna ta och pallra sig hem till Sverige nu! Prompto!





Ny dagkräm och peeling, me like:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0