Time flies

Måndag, Tisdag, Onsdag = Jobb 8.oo-16.oo
Så dessa dagar har det inte hänt så mycket mer än jobb, träning och ridning! Jo, föresten fotboll i tisdags med lite folk hemma hos mig som kolla på fiasko-matchen. Annars inte så mycket.
Idag ska jag ner till bowlingen en sväng och lära mig "städjobb/dag". Ska städa tre timmar imorgon innan Jula och sedan tillbaka på bowlingen på kvällen igen. Sedan jobb lördag också! Thailandsbudgeten ser inte lika mörk ut efter denna vecka!
Blir nog även en promenad nu med Zäta snart. Solen lyser och det är riktigt fint väder ute! Ändå känner jag mig inte supertaggad, har ett par saker jag måste ta itu med som gnager.. Men ska försöka ta tag i det idag, så känns det förhoppningsvis bättre imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0