I'm gonna love you like I've never been hurt before

Fortfarande tråkväder här i Brighton! Det tar vi med en nypa salt, sätter oss med dator, te och pluggböcker och gör lite nytta. Känns som om jag är i fas med det mesta, har läst ut boken som ska vara klar till på tisdag nästa vecka och ligger i bra till med grammatiken. Det som behöver en liten uppdatering är dock brittish och american history. Detta ska tas tag i under påsklovet hemma tänkte jag.
Jag och Stefan sitter och funderar på vad vi ska göra i höst. Så svårt och veta vad man vill göra. Jag funderar på att åka till Nice och läsa franska. Skulle vara väldans spännande! Funderar även på att åka med Stefan om han kommer iväg till USA och jobba. Eller plugga på distans i franska Alperna om nu Stefan skulle få jobb där. Hm, svårt detta. Jaja, den som lever får se!
Let's take it down to the floor mates!




Kommentarer
Postat av: fia

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! snart är du här :D:D:D:D:D:D

2011-04-05 @ 19:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0