Scotty dosn't know, Scotty dosn't know, Scotty dosn't knoow

Pizza-kväll och Eurotrip, härlig avslutning på veckan det!
Nästa vecka kommer familjen äntligen hit.. Som jag saknat dem! Pratade med mamma tidigare idag och jag längtar så efter att få träffa dem. Kommer bli jobbigt när de åker, men som tur är så har vi bara ett par dagar kvar innan vi åker hem till Sverige! DET ska också bli underbart! Träffa alla vänner och resten av familjen, mm det lär bli fest hela veckan! Hahaa, okej inte riktigt men ska bli riktigt skönt att komma hem och "mellanlanda" lite. Den veckan kommer gå såpass snabbt, jag är helt säker på det.. Men som tur är har vi Frankrike och se fram emot då, så kommer gå hyffsat bra att åka tillbaka hit igen efteråt!
Nu ska jag sätta mig i soffan bredvid min älskade med min kopp kamomillte och njuta av de sista timmarna i denna veckan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0