Move your body, down to the floor

Igår var det dags för familjen att åka hem, det var tråkigt. Men som tur är kommer man hem till lilla Lidköping på lördag, det känns väldigt bra:) Har inte tagit mycket bilder under helgen, utan tänkte att jag ska sno mormor och morfars + mamma o pappas + Hannas bilder, när jag kommer hem. Då kommer ett fullsmockat inlägg med massor av bilder!
Hade en helt fantastisk helg och vädret kunde verkligen inte varit bättre! Började födelsedagen med att Stefan kommer upp med frukost på sängen och ger mig min 20-års present; superfina Thomas Sabo-halsbandet som jag velat ha så länge och även en berlock med en liten ängel som sitter på en stor pärla. Åh, älskar det! Efter frukosten hoppade jag in i duschen och sedan kom hela ligan hit med champagne och jordgubbar och presenter! Helt underbara är dom! I present av mamma, pappa och Hanna lyckades mamma (som vanligt nu för tiden faktiskt) hitta helt underbara kläder som passar mig perfekt (jag och mamma har i alla år haft olika klädsmak, men ju äldre jag blivit desto tajtare blir vi på den punkten), en ny mascara, titanörhängen och bidrag till vår Parise-resa. Av mormor och morfar fick jag finaste guldhalsbandet från New York, liten kedja med tre små pärlor längst ner, en cool knallröd väska och ett par snygga festistajts med spets! Fick sedan mycket välbehövligt pengabidrag av resten av familjen. Jag vet att det är jättetråkigt att önska sig pengar när man fyller år, men är det någon gång jag verkligen behövt det så är det NU! Födelsedagen fortsatte med rundtur i Brighton med mycket sol och massa folk!
Idag är det onsdag och vi är lediga. Har tänkt att ligga i med grammatiken idag så man inte behöver ta allt på lovet sen! Ikväll var det även utgång inplanerat, hoppas det går enligt planerna. På torsdag blir det ingen utgång då vissa har omtenta på fredag och fredag funkar inte för mig och Stefan då vi åker hem tidigt på lördagen. Så idag är the last chance innan lovet, vi hoppas på en rolig kväll!
Put a smile on that face!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0