I don't care if the whole club is dead, 'cause the party's in my head

Åh, härliga ledighet denna måndag. Så gött! Just nu sitter jag på 3B och försöker få ordning på förberedelserna inför psykologi-kursen startar. Kommer bli grymt kul, jag är så taggad! Har lyckats få tag på ett par böcker, men långt ifrån alla, så sökandet fortsätter..
Ikväll är det dags för Måndax, blir min första (och den sista) riktigt Måndax denna sommaren. Den andra var inte riktigt riktigt eftersom jag jobbade dagen efter så kunde inte köra fullt ut + att kvällen var aningen kaos redan från början. Men ikväll ska det drickas öl och det ska bli en förbannat bra kväll har jag bestämt mig för:) See you i dimman!
KLACKARNA I TAKET OCH ALL IN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0