It's not a crime that you are here tonight, it's not somebody who has seen the light

Sitter i min säng, är trött som skam denna kväll. Lyssnar på Jeff Buckley, Keith Urban, John Mayer, Rob Pattinson. My boys. Funderar på hösten. Vad kommer hända? Vad kommer jag få uppleva? Just nu känner jag mig positiv, det kommer bli grymt. Jag ska ta tag i alla de där sakerna jag känner att jag vill göra för min skull innan det är dags att sätta sig ner i skolböckerna på riktigt. Jag vill hinna med mycket denna hösten.
Igår firade jag och min Stefan tre år tillsammans. Det känns verkligen otroligt. Hur fort går inte tiden egentligen? Helt sjukt. Vi firade med supergod mat och en flaska vin på Italia. Väldigt mysig kväll i ett regnigt Lidköping♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0