Oh damn! What is it dog? I fortgot it's mothers day. Didn't get a gift for her? Other plans got in the way..

Hallå regniga, regniga söndag! Tur för dig att det är dagen efter, annars hade vi haft ett problem. Har precis sagt hejdå till pojkvän som ska åka iväg och se på fotboll med lillebror och även till Lina o Jacob som ska till Cypern inatt. As. Nu ligger jag i min underbara säng och tittar på The Hills. Blir kär i allt Lauren har på sig, jealuous på Audrinas ben och bakdel, stör mig jävel på mr. Pratt. Som vanligt helt enkelt. Gud, jag är stört beroende. Älskade fly-iväg-en-sväng-från-verkligheten-serie.
Den här veckan har varit så bra. Älskar mitt jobb och mina arbetskamrater. Vill inte sluta nu. En vecka kvar på sommarjobbet. Klart man ska sluta när man trivs som bäst.. Men hoppas på fortsättning. Jättemycket!
Helgen har varit underbar också föresten. Fredag betydde Café o Bar med goda vänner och lördag kräftskiva at Jonases. Hade förbannat kul, saknade min Jacob under gårdagens ståhej dock. Men skoj hade vi och mer skoj ska vi ha, planerandet inför nästa helg och måndag går skrämmande bra. Love it!
Underbara sommarkvällar, underbara människor♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0